niedziela, 4 marca 2012

~ ♥ Powrót z zaświatów... + piosenka " Do you love me? Do you hate me? " ~

Sorki , że już prawię nic nie piszę... ale mam powody :/
1. Brak pomysłów na imaginy.. normalnie jakby mi ktoś mózg zjadł.. :/
2. SZKOŁA!! :///
3. Co 2 tygodnie w weekend jeżdżę do taty lub babci. (w ten weekend nie byłam, ale musiałam się uczyć ostatnio mam dużo testów i niezapowiedzianych kartkówek ;/;/;/)
Ale ok, ok, ok... Dodam niedługo imagina napisanego przez Olę (na czacie Unibradle)
A teraz czas na pokazanie wam mojej nowej piosenki :)
~ Więc to ona... ~
--------------------------------------------------

„Do you love me? Do you hate me?”
Are you listening to me when I say when I sing?
It seems to me that I am indifferent to you.
When I walk beside you, You don't look at me anymore.
I don't know, you love me or not, because I think that they don't. Ref: Do you love me? Because I think that they don't. Do you hate me? Yes, I think so. x2
2. Once you loved me, hugged, kissed ...
I don't know what happened,
for a month didn't say anything to me.
It has lost all meaning.
Ref: Do you love me? Because I think that they don't. Do you hate me? Yes, I think so. x2
3. It's no longer living in the past, what matters is the future.
I no longer love you doesn't count at all.
Already there is no stress, lack of this compound.
So ideally I live without you. :)
Ref: Do you love me? Because I think that they don't. Do you hate me? Yes, I think so. x3

---------------------------------------------
Mam nadzieję , że się podoba . KOMENTUJCIE a nie jak zwykle pustka, wiecie jak mi przykro, gdy widzę ponad 3 tysięcy wejść na bloga a pod wpisem 0 komentarzy? -.-

~ Patrycja ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz