czwartek, 15 listopada 2012

~♥Imagin o Louisie cz.1♥~

Jutro twoja przyjaciółka ma urodziny. Kupiłaś jej w prezencie płytę Rihanny, bo ona ją uwielbia. Wracając ze sklepu, potknęłaś się i wylądowałaś na podłodze.
 - Nic ci nie jest? - usłyszałaś męski głos nad sobą. Chłopak pomógł ci wstać. Szybko sprawdziłaś płytę. Uff, na szczęście jest cała.
 - Nie, na szczęście nic się nie stało, a teraz przepraszam muszę lecieć... - odpowiedziałaś.
 - Oo... Serio? No weź! Zdradź mi chociaż swoje imię. Ja jestem Louis. - przedstawił się i uśmiechnięwy podał ci rękę.
 - [t.i.] - odwzajemniłaś uśmiech. - Na serio muszę spadać. Mama na mnie czeka, musi gdzieś jechać a ja zaopiekować się młodszą siostrą.
 - Ehh - zrobił minkę zbitego szczeniaczka - No cóż. To cześć... - powiedział odchodząc smutny.
 - Pa.. - poszłaś w innym kierunku. Wróciłaś do domu. Sprawdziłaś, czy na 100% płycie nic nie jest, a w torbie od niej była kartka, i nie był nią paragon. Odwinęłaś ją. Był tam numer Louisa. Podpisał się z serduszkiem na końcu, i bardzo mocno zaznaczył słowo ZADZWOŃ. No więc, jak było napisane tak zrobiłaś. Chwyciłaś za telefon i zadzwoniłaś do niego. Pomyśleć, że zwykłe wpadnięcie na siebie na ulicy zmieni całe twoje życie... To dopiero początek.
/rozmowa/
Lou: Tak? Kto mówi?
Ty: Tutaj [t.i.], spotkałam dziś ciebie gdy się potknęłam, pamiętasz?
Lou: Jasne, że pamiętam. Czekałem aż zadzwonisz. Może dasz sie gdzieś zaprosić? żeby się lepiej poznać i w ogóle...
Ty: Czemu nie. Gdzie i kiedy?
Lou: Może... w MilkShakeCity, jutro o 13, pasuje ci?
Ty: Jutro są urodziny mojej przyjaciółki...
Lou: No to może w sobotę?
Ty: Ok *uśmiechnęłaś się sama do siebie*
Lou: Super! To do soboty, pa!
Ty: Paa.
/koniec/
Urodziny przyjaciółki minęły wspaniale. Potem... tak, sobota. Nie wiadomo czemu, zależało ci na tym spotkaniu z Louisem. Nie mogłaś zrozumieć dlaczego tak ci się na nie śpieszy, tak się denerwujesz, tak się cieszysz. Ubrałaś się w: klik. Gdy byłaś już gotowa, wyszłaś na to spotkanie.
---------------
2 CZĘŚĆ POJAWI SIĘ NIEBAWEM ;)

~Patrycja ♥

4 komentarze:

  1. Malikowa *.* ♥15 listopada 2012 13:47

    Świetne, czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo uroczy, czekam na kolejną część

    Zapraszam do nas --->http://szalonepisarki-imaginy.blogspot.com/
    prosze zostaw po sobie ślad <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, czekam na kolejną część :)

    http://and-little-things-1d.blogspot.com/


    http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń