poniedziałek, 12 marca 2012

~♥ Imagin o Niallu ♥~

 Chodzisz do szkoły prywatnej gdzie także chodzi 1D. Dzisiaj jedziecie na wycieczkę klasową na basen (Tak samo wyglądający jak Laguna :D). Dawno nie było wycieczki więc ty i Twoja najlepsza przyjaciółka z klasy jesteście bardzo podekscytowane. W sumie wasza szkoła jak na prywatną jest bardzo popularna... Taka jak publiczne szkoły, ale ta nią nie jest.
---
Jesteście już na miejscu i poszłaś się przebrać w strój kąpielowy. Gdy byłaś gotowa pobiegłyście z [imie twojej n.p.] na basen (wcześniej obmywając się wodą w łazience). Twoja naj już poszła, ale ty musiałaś do toalety, powiedziałaś jej że zaraz przyjdziesz, więc poszła.
 Gdy szłaś na basen i byłaś w jakiejś połowie drugi nagle ktoś... złapał Cię za TYŁEK?! o.O Odwróciłaś się. To był.. Niall... Gwałtownie się obróciłaś i ze zdziwieniem powiedziałaś:
Ty: Okeeeeeej, nie wiem co to miało byyyyyyć, nie wnikaaam...
I się spowrotem odwróciłaś, lecz nim zdążyłaś zrobić drugi krok Niall złapał Cię za ramię i odwrócił.
N: [t.i.] musimy pilnie pogadać.. 
Ty: Dlaczego ze mną?
N: Bo jesteś jedyną normalną nie paniusiowatą dziewczyną w klasie a inne by się śmiały?
Ty: Okej, zgoda...
N: Ale to musi być zaciszne miejsce... (tu się trochę skrzywił) Ooo... ale mamy fart... Tam jest pusty basen w którym nie ma nikogo z naszej klasy, chodźmy . ; D
Ty: Idę... *zniechęcona*
 Gdy byliście na miejscu już była ' przemowa ' dotycząca ' [t.i.] Pomóż, help.. bla bla bla..! '
N: No to tak... Podoba mi się pewna dziewczyna z klasy , na razie nie powiem Ci jaka, ale ... nie wiem jak ja mam to jej powiedzieć, boję się, że da mi kosza lub coś w tym stylu albo wyśmieje... Jak ja mam to zrobić??
Ty: Nie dramatyzuj. Nie wyśmieje Cię, chyba , ze to debilka . A zrób to tak. Podejdź do niej i powiedz jej w twarz co do niej czujesz i zanim odpowie to ją pocałuj , to będzie romantyczne. I dopiero wtedy czekaj na odpowiedź. Chyba, że zobaczysz, że Cię odpycha i powie , że ma chłopaka, wtedy odejdź Z UŚMIECHEM i ją olewaj, wtedy zacznie Cię pragnąć... No, to tyle...
N: Dzięki [t.i.], jesteś spoko... To ja idę jej to powiedzieć. : ))
Ty: Ok, leć . ; )...
Uśmiechnęłaś się , lecz w środku czułaś wielką przykrość, bo myślałaś, że chodzi o Ciebie... Nagle wrócił do basenu i do tego kącika w którym gadaliście i..:

N: Ej, [t.i. (ksywa, np. Kasia, to Kaśka, Patrycja to Pati itd]... Zapomniałem o jednym... A właściwie o tym, że tą dziewczyną .... jesteś ty. Zostaniesz moją dziewczyną?
I tak jak mu mówiłaś wcześniej nie czekał na odpowiedź i Cię pocałował.  ♥

N: Zgadzasz się?
Ty: J..a....ja... ja tak...
A on przytulił Cię i dał buziaka w czółko ♥ Potem poszliście razem na zjeżdżalnię (tą zamkniętą , akurat wszystkim już sie znudziła i nie było kolejki) i nikt nie widział , że idziecie tam razem. Potem ty usiadłaś a on za tobą , objął Cię w talii i zjechaliście razem. ♥

KONIEC.

I jak podobało się? :))
~Patrycja ♥

2 komentarze: