czwartek, 23 lutego 2012

~♥Imagin o Louisie♥~

Jest letni, ciepły, słoneczny dzień. Postanowiłaś wybrać się z przyjaciółką na plażę. Wzięłyście co potrzebne i poszłyście (mieszkałyście obok plaży :)). Rozłożyłyście się w takim ' kąciku ' (na plaży było tak: Plaża, normalna, górka, trochę plaża i górka [z piasku, na plaży :)] i właśnie tam pomiędzy górkami rozłożyłyście koc). Poszłyście na kamienie które były obok, usiadłyście i tak sb moczyłyście w nich nogi. Nagle zauważyłaś, że ktoś grzebie wam w rzeczach! Pobiegłaś szybko ze swoją kumpelą i krzyczałyście: "Ej!Co ty robisz?!" A on tylko się na was popatrzał i chciał zwiać, ale nie udało to im się. Dlaczego? Zatrzymali go Louis i Zayn.
Zayn zabrał mu rzeczy, po prostu wyrwał, bo nie chciał sam oddać jak go o to poprosił.
Lou: Zayn... Oddaj dziewczynom rzeczy... ja się nim zajmę. ;)
Zayn: Które czyje ? :)
Ty: To moje.
T.N.P.: A to moje ;) Dziękujemy...
Lou: Hm... chce ktoś na gofry?
Ty i T.N.P.: Okeej  . ;D
 Na miejscu (gdzie lody i gofry. xd. ;D).
Lou: Z czym chcesz gofra?
Ty: A nie wiem... Ty mi zamów..*uśmiech*
Zayn: Jaki chcesz ? :>
T.NP.: Hmm.. Taki sam jak ty :)
 Po zjedzeniu jeszcze trochę tam zostaliście i rozmawialiście na ławce. Gadaliście z 10 minut i wróciliście na plażę. Na plaży rozmawialiście chyba z 3 godziny... Poznaliście się świetnie, jakbyście się znali od małego.
Lou: Ej, zobacz, te ptaki latają w kształcie serca... ;d
Popatrzałaś, a że tam nic nie było odwróciłaś się i chciałaś powiedzieć " Ale tam nic nie ma ..." lecz nie zdążyłaś bo od zatkał ci usta pocałunkiem.
Lou: Przepraszam... Ja... My się znamy dopiero z 4 h ... Ja nie wiem co we mnie wstą...
Nie dokończył. Pocałowałaś go.
Potem zapytał cię o chodzenie. Zgodziłaś się.
Obecnie jesteście ze sobą już 2 lata i nadal jesteście nierozłączni, jeździsz z nim w jego trasy, jesteś na każdym koncercie. No.. Oczywiście [imię twojej n.p.] chodzi z Zaynem 1 rok i 8 mies. :D
Raz śpiewałaś duet z Louisem. Macie własne mieszkanie od 0,5 roku i planujecie mieć małego Tomlinsona :)
====================================================
I jak mi wyszło ? :) Podziękowania dla Oli P. (na chacie Unibradle) za pomysł na imagina (ale i tak na końcu dużo zmieniłam. [ Od słów: " Po zjedzeniu jeszcze trochę tam zostaliście " to już sama wymyślałam :)]) :):) DZIĘKUJEE <3
~ Patrycja ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz